Nejdéle needitované stránky
Z FAV wiki
Zobrazuji 20 výsledků počínaje od 1.
Ukázat (20 předchozích | 20 následujících) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).
- KME (11. 9. 2011, 18:35)
- KME/UMM - Úvod do modelování v mechanice (11. 9. 2011, 19:06)
- Co se děje s energií v případech, kdy se mechanická energie evidentně nezachovává (například u nepružného rázu)? Uveďte další příklady takových procesů (11. 9. 2011, 19:08)
- Jaké negativní účinky má kmitavý pohyb technického zařízeni? (11. 9. 2011, 19:09)
- Vysvětlete pojem „počet stupňů volnosti a uveďte kolik stupňů volnosti má volné těleso v prostoru a kolik stupňů volnosti ma volné těleso v rovině (11. 9. 2011, 19:15)
- Uveďte, co musí být splněno, aby bylo možné uvažovat v mechanice těleso jako tuhé. Jakými veličinami (včetně jednotek) je definováno tuhé těleso? (11. 9. 2011, 19:20)
- Uveďte, co je to kompozitní materiál, a jmenujte alespoň dva přiklady reálných kompozitních materiálů (11. 9. 2011, 19:35)
- Uveďte, z jakých obecných složek se skládají kompozitní materiály, a vysvětlete stručně výhody této struktury (11. 9. 2011, 19:37)
- Vysvětlete konstrukci laminátů a popište jejich výhody (11. 9. 2011, 19:38)
- Uveďte všechny materiálové konstanty, které je nutné znát pro formulaci vztahu mezi deformacemi a napětími u jednosměrného kompozitního materiálu při rovinné napjatosti (11. 9. 2011, 19:40)
- Vyjmenujte a stručně popište alespoň dva mechanizmy porušení kompozitních materiálů (16. 9. 2011, 13:39)
- Uveďte jaký význam má experimentální mechanika při řešení problémů mechaniky (16. 9. 2011, 14:51)
- Uveďte, k čemu slouží akcelerometr, a vysvětlete stručně jeho princip (16. 9. 2011, 14:53)
- Vysvětlete, jaky je vztah mechaniky a biomechaniky. Čim se biomechanika zabývá? (16. 9. 2011, 14:56)
- KMA (20. 9. 2011, 17:52)
- KEE/ZBP - Základy bezpečnosti práce (20. 9. 2011, 18:15)
- KEE (14. 2. 2012, 15:19)
- Vykonání programu (20. 2. 2014, 05:32)
- Správnost programů (20. 2. 2014, 05:34)
- Analýza programů (20. 2. 2014, 05:34)
Ukázat (20 předchozích | 20 následujících) (20 | 50 | 100 | 250 | 500).